Deze maand starten we met AWAKE, een nieuw concept voor jongeren en jongvolwassenen in Giessenburg. De afgelopen jaren merken we dat er steeds meer behoefte is aan geloofsverdieping binnen deze leeftijdsgroep. Dit heeft zich o.a. geuit in het ontstaan van een veelvoud aan jongerengesprekskringen. Deze bijzondere ontwikkeling willen we vanuit AWAKE extra aanmoedigen en ondersteunen door het organiseren van een maandelijks jongerenevent op zondagavond. Het doel van de events is om jongeren te verbinden, te inspireren, te prikkelen en aan te moedigen om te groeien in een persoonlijke relatie met Jezus op een laagdrempelige manier.

Tijdens de events neemt een spreker ons mee in een actueel thema, is er ruimte voor interactie, gebed en aanbidding. Na afloop is er tijd om elkaar te ontmoeten en te spreken, onder het genot van een hapje en een drankje. De events vinden plaats in de Maranathakerk en starten vanaf 20:00uur.

AWAKE is kerk-overstijgend, een initiatief van meerdere kerken uit Giessenburg en daarmee sterk met hen verbonden. Wij willen u en jou vragen om te bidden voor AWAKE.

AWAKE is vóór jongeren (doelgroep: 14 t/m 30 jaar) en dóór jongeren. Inmiddels zijn er al zeker 40 enthousiaste vrijwilligers betrokken bij Awake, waarvan het grootste deel bestaat uit jongeren. Het eerste Awake-event staat gepland op zondagavond 19 september, meer informatie over deze eerste avond volgt snel. Wil je meer weten of lijkt het je leuk om mee te denken? Neem contact op via: awakegiessenburg@gmail.com of spreek gerust een van onderstaande initiatiefnemers even aan:

Marjorie Roverts
Evert den Toom