Beste gemeenteleden (60+)

Vrijdagavond 21 december houdt Credo het inmiddels traditionele Credo Kerstdiner. Deze avond staat in het teken van het samen genieten van een maaltijd en het leggen van verbinding tussen jongeren en ouderen. De avond zal plaatsvinden in de Rank. Als u deze prachtige avond niet wilt missen, kunt u zich op drie manieren opgeven:

–       Telefonisch: Ken de Koning 06 11 01 57 18

–       Via de mail: jvcredo@hotmail.com

–       Papier: Schrijf uw naam op een willekeurig papier en ook eventuele dieetwensen. Lever dit achter in de kerk onder toren in de daarvoor bestemde la in.

Wees er snel bij, want vol is vol. Na aanleiding van uw opgave volgt de uitnodiging. Mocht u niet instaat zijn om zelfstandig te komen, dan kunt u dit aangeven bij uw opgave. Wij gaan er voor zorgen dat u op tijd in de Rank komt en weer wordt thuisgebracht.

Hartelijke groet, JV Credo

PS: In het voorjaar gaan we als Credo een weekend weg. Onze vraag is of u ‘Grijntjes’ wilt meesparen, de muntjes van bakker Van der Grijn. Deze kunt u kwijt in dezelfde la als de papieren aanmelding voor het kerstdiner: achter in de kerk, onder de toren. Bedankt!