Focus ‘In bewegingsopdracht’

In de Focusdienst van vandaag is er een opdracht gegeven om in beweging te komen. De opdracht voor de komende weken luidt; ga wandelen of fietsen in tweetallen met als gespreksleidraad de flyer waar de Focus-opbouw voor een geloofsgesprek op staat met tevens een handreiking en uitleg hoe u dit toe kan passen op de Bijbeltekst van deze Focusdienst (Lukas 24: 13-32) tijdens de wandeling.

Neem de flyer mee tijdens de wandeling of fietstocht die bij morgendienst is uitgedeeld. Flyer niet ontvangen? Print hem dan vanaf de site uit of haal een A6 formaat op in de kerk onder de toren, in grote hal in De Rank of Het Boekwinkeltje.

Deel gerust uw verhalen of belevenissen over deze wandeling of fietstocht via focus@hervormdgiessenburg.nl of in de kerkapp.

Wandel je liever in groepsverband, zie dan de uitnodiging ‘gezamenlijke Focus- Emmaüswandeling’

Open Focus Avond ‘Jezus, de levende in ons midden’

Nu het winterseizoen geëindigd is, mis je misschien de verdieping in je geloofsleven of de ontmoeting met dorpsgenoten? Om aan die behoefte gehoor te geven gaan we in de zomermaanden door met laagdrempelige Open Focus Avonden.

Donderdag 28-04 is er een Open Focus avond met als thema ‘Jezus, de levende in ons midden’. Eerder spraken we over hoe Jezus ons ontmoet, aanspreekt, aanziet en aanraakt. Deze avond kijken we naar hoe Hij als levende in ons midden is. Inloop om 19:30 met koffie en thee en we starten om 19:45.

Dus wil je instappen en / of zoek je verdieping, weet je van harte welkom!

Gezamenlijke Focus-Emmaüswandeling

Wie gaat er mee?

Donderdagmorgen 28 april verzamelen we op parkeerplaats bij de sporthal De Giessenhal voor een Focus-Emmaüswandeling. Een wandeling waarin we ook een deel Sportief Wandelen.

We starten om 09:15 tot ongeveer 11:00, trek gemakkelijke wandelschoenen en laat je verrassen.

Opgeven kan bij Corrie Visser tel: 0184-652657 of corryenhermanv@hetnet.nl.