Zondag 11 juli:
09.30 uur: ds. J. Holtslag
18.30 uur: ds. J.J. Hagendijk, Willige Langerak

Aanmelden / afmelden bij diensten:
We kunnen gelukkig steeds meer kerkgangers ontvangen in de kerk en Rank. Vriendelijk verzoek om niet op het laatste moment naar de kerk te komen, zo kunnen we iedereen op tijd een plek aanbieden en kan de dienst op de geplande tijd beginnen. Mocht u onverhoopt toch niet kunnen, wilt u dit dan ook doorgeven aan hjdonk@ziggo.nl  of telefonisch naar 06-23885406. Dank voor uw medewerking.

Dit kan voorlopig alleen online.

Kopij ‘Zaaier’:
Graag uiterlijk maandag 12 juli a.s. vóór 18.00 uur mailen naar: zaaierberichten@hervormdgiessenburg.nl of inleveren bij fam. Tromp (Taets van Amerongenstraat 8).

Afkondigingen: Graag vóór zaterdagmiddag 13.00 uur bij de heer A. Overduin (scriba@hervormdgiessenburg.nl of tel. 652399)

Reservering ‘De Rank’: Dit kan via de mail: rankreservering@hervormdgiessenburg.nl of tel. 06-37203091

Collecten: 11/7 1. Diaconie, 2. Kerk, 3. Inventaris & Onderhoud Gebouwen

Wegbrengen Bloemengroet: 11/7 Fam. Visser; 18/7 Ivonne Duijm & Rinie Groeneveld

Bent u aan de beurt om de bloemengroet te bezorgen wilt u dan zelf de bloemen ophalen bij bloemist Klimop aan de Dorpsstraat.

Crèche 0-3 jaar: 11/7 Linde van Houwelingen & Naomi de Jong; 18/7 Febe Troost & Fenne Trouwborst

Gastvrouw/heer: 11/7 v.m. Leo Timmer & Maria de Bruijn, n.m. Annemarie Verspuij & Pim Vollmuller; 18/7 v.m. Joop Troost & Willy Schmidt, n.m. Joke de Kuiper & Frida Bogerd

WIJK OOST/WEST

Meeleven: Op woensdag 30 juni werd, na onderzoek, mw. Ina Bax (Doetse Vliet 3, 3381 HA) opgenomen in het Albert Schweitzerziekenhuis te Dordrecht. Ze is behandeld aan haar longen en helaas zijn er opnieuw kankercellen gevonden. Zaterdag 3 juli mocht ze weer thuiskomen in afwachting van verdere behandelingen. We wensen Ina en haar man Ad Gods zegen en kracht toe bij alles wat op hun pad komt.

Mw. Maatje van Bruchem-Duinkerke (Giessenlaan 34, 3381 AM) is dinsdag 6 juli geopereerd aan haar schouder in het Beatrixziekenhuis te Gorinchem. Zij heeft een nieuwe schouder gekregen en we zijn dankbaar dat de operatie goed is verlopen. We wensen haar Gods zegen bij het herstel.

Om te revalideren na haar heupoperatie verbleef Mw. P. Donk-Hakkesteeg (Doetseweg 6B) in het Gasthuis te Gorinchem en was ze de afgelopen 2 weken in Middelburg. Maandag 5 juli is zij verhuisd naar de logeerkamer in de Lange Wei in Boven-Hardinxveld. Haar adres is: De Lange Wei, Rembrandthof 85, kamer 439, 3372 XV Hardinxveld-Giessendam. We wensen haar Gods zegen toe.

Anna den Besten (Kerkweg 8, 3381 KJ) is woensdag 30 juni opgenomen met een longontsteking in het Beatrixziekenhuis te Gorinchem. We zijn dankbaar dat ze dinsdag 5 juli weer genoeg aangesterkt was om naar huis te gaan. We wensen Anna en het hele gezin Gods zegen toe.

Donderdag 1 juli is Jochem Venis (Burg. Van der Bruggelaan 8, 3381 AC) opgenomen in het ziekenhuis vanwege 3 verschillende virussen. We bidden om draagkracht en herstel en wensen Jochem en zijn ouders Gods zegen toe.

Dhr. Arie Stam (Emmalaan 21, 3381 AJ) verblijft nog in het ziekenhuis. Hij gaat lichtjes vooruit en merkt dat hij sterker wordt. We wensen hem Gods zegen toe.

Tenslotte: Vanaf komende zaterdag 10 juli t/m vrijdag 6 augustus hoop ik vakantie te hebben. Bij vragen of problemen kunt u tijdens die periode contact opnemen met ds. Holtslag. We wensen u allemaal Gods zegen en kracht toe.

Met vriendelijke groeten, M. Dubbelman