Familiekamer De Rank

Contactpersoon is Dhr. Daan Pladdet 06-37203091 of 0184-652215
In overleg is de Familiekamer beschikbaar voor zowel alle leden van de Hervormde gemeente
van Giessen-Nieuwkerk en Neder-Slingeland als voor alle inwoners van Giessenburg.

De familiekamer is onderdeel van het verenigingsgebouw van de kerk. Wij vragen uw begrip dat er andere activiteiten zijn in het gebouw tijdens het gebruik van de familiekamer.

De ingang van de familiekamer is aan de Dorpsstraatzijde van de Rank ( Dorpsstraat 55).

Indien u gebruik wenst te maken van de Familiekamer kunt u tussen 08.00 uur en 22.00 uur contact opnemen met Dhr. Pladdet.

Het overbrengen van de overledene naar de Familiekamer kan tussen 08.00 uur en 22.00 uur in overleg met Dhr. Pladdet.

De overleden kan opgebaard worden in de Familiekamer.
Airconditioning en een professionele-koelplaat zijn aanwezig en bij de huurprijs voor de kamer inbegrepen evenals koffie en thee faciliteiten.
Tevens is er beschikking over een eigen toilet.

De Familiekamer is bij verhuur exclusief voor de nabestaande(n) van de overledene. Men krijgt de beschikking over een eigen sleutel voor de buitendeur. De tussendeur Rank/ Familiekamer wordt tijdens gebruik van de Familiekamer afgesloten.

Er wordt een borg gevraagd voor het sleutelgebruik.
Men kan dag en nacht terecht in de Familiekamer zonder tussenkomst van de contactpersoon.

Het branden van kaarsen is niet toegestaan in verband met de brandveiligheid.
Dit geldt voor zowel de familiekamer als in de Rank. Er zijn echter elektrische waskaarsen aanwezig!

Contact

Indien er wensen zijn voor het gebruik van de kerk voor een uitvaartdienst, kunt u dit kenbaar maken bij Dhr. Pladdet.
Indien er wensen zijn voor het gebruik van de Rank voor o/a condoleren en/ of een uitvaardienst in combinatie met de Familiekamer kunt u dit eveneens bespreken met Dhr. Pladdet.

In overige gevallen zonder gebruik van de Familiekamer e/o Kerk kunt u ook contact opnemen met Dhr. Pladdet 06-37203091 of 0184-652215.

Dhr. Pladdet is bij gebruik van de Familiekamer de contactpersoon tussen de familie, uitvaartondernemer en beheerders van de Rank.

In de bijlage en op de website van de kerk www.Hervormdgiessenburg.nl kunt u de tarieven lezen voor het gebruik van de Familiekamer en andere faciliteiten.

Indien Dhr. Pladdet niet bereikbaar is kunt u contact opnemen met Dhr. Bohré 06-51896526

Tarieven en kosten van familiekamer “De Rank”

Consumptietarieven gedurende de condoleance, per eenheid:

Vanaf 1-1-2024
Familiekamer per dag inclusief faciliteiten zoals benoemd€ 110,00