Zondag 14 augustus:

18.30 uur: ds. J.B. Alblas, Katwijk

Zaterdag 27 augustus:
13:00 uur ds. J. Holtslag, Huwelijksdienst Jan Muilwijk en Marije van den Berg

Komende zondag mogen we ds. D. Verkuil en ds. J. Kaai begroeten. Zondag 21 augustus hoopt ds. J. Holtslag weer voor te gaan. De Schriftlezing is deze zondag Psalm 32. Dit aan de hand van het thema:: Een geheim vreet je op.

Chadash:
Zaterdag 13 augustus zal ds. Holtslag met een aantal gemeenteleden en dorpsgenoten en enkele deelnemers uit omringde plaatsen in de Franse Alpen vertoeven. Het thema van dit jaar is Ontmoet Jezus. Dit naar aanleiding van bijbelgedeelten uit het Evangelie naar de beschrijving van Johannes. Daarnaast zal er gefietst worden op onder andere Alpe D’Huez en de Col de la Croix de Fer. Bidt u mee voor goede gesprekken en ontmoetingen en voor een bewaring op de weg?

Maandsluiting ‘Bredero’s Hof’:
Ds. J. Holtslag zal op vrijdagavond 26 augustus a.s. de maandsluiting in ‘Bredero’s Hof’ verzorgen, aanvang 19.00 uur.

Collectebonnen verkoop kan online en ook de 1e vrijdag van de maand fysiek in de Rank van 18.30 – 20.00 uur.

Kopij ‘Zaaier’:
‘De Zaaier’ zal i.v.m. de zomervakantie op vrijdag 19 augustus a.s. niet verschijnen. Graag kopij uiterlijk maandagavond 22 augustus a.s. vóór 18.00 uur mailen naar: zaaierberichten@hervormdgiessenburg.nl

Voor de zondagen 14 en 21 augustus kunt u doorgeven aan Bas van Genderen via e-mail; bvangenderen@hervormdgiessenburg.nl of telefonisch via 652832

Dit kan via de mail: rankreservering@hervormdgiessenburg.nl of tel. 06-37203091

Collecten:
14/8 1. Diaconie, 2. Kerk, 3. Inventaris & Onderhoud Gebouwen; 21/8 1. Diaconie: Naar House, 2. Kerk

Kerkauto:
Wilt u gebruik van maken van de kerkauto dan kunt u uiterlijk drie kwartier voor aanvang van de dienst op zondag 14 augustus bellen naar P. Donk, tel. 652670. Op zondag 21 augustus kunt u bellen naar G. Schmidt, tel. 06 17198227 (morgendienst) en voor de avonddienst naar E. Donk, tel. 06 34573542

Wegbrengen Bloemengroet:
14/8 Fam. Visser; 21/8 Ivonne Duijm & Rinie Groeneveld; 28/8 Fam. Glerum

Crèche 0-3 jaar: 14/8 Annemieke Aalbers & Bettina Ritmeester; 21/8 Karen Holtslag & Anne Holtslag; 28/8 Corine Terlouw, Noa Terlouw & Sifra Visser

Bijbelcrèche:
14/8 Janneke Verspui & Sifra Visser; 21/8 Lidia Faro & Annemarie Meerkerk; 28/8 Lianne van Oenen & Willise v.d. Vlies

WIJK OOST / WIJK WEST

Geboren:
Op dinsdag 2 augustus zijn Mathijs en Chantal van Beuzekom (Arent van Gentstraat 3, 3381 AA) verblijd met de geboorte van een dochter. Ze heeft de namen Catharina Elizabeth meegekregen. Van harte feliciteren we Mathijs en Chantal met de geboorte van Nhoré en wensen hen Gods zegen toe bij de geloofsopvoeding van haar.

Huwelijk:
Zaterdag 27 augustus hopen Jan Muilwijk (Peursumseweg 95, 3381 KV) en Marije van den Berg (Hardinxveld) in het huwelijk te treden. De kerkelijke bevestiging vindt plaats om 13:00 uur in de kerk. Het toekomstig adres van het bruidspaar is Groninger Kroon 15, 3371 NJ Hardinxveld-Giessendam. Van harte wensen we Jan en Marije een schitterende dag toe en Gods zegen over hun huwelijk.

Teus van der Vlies (Wilhelminalaan 22, 3381 BP) zal de komende periode enkele medische behandelingen en onderzoeken ondergaan. We bidden om Gods zegen voor hem.

Kees Korevaar (Bogerd 18, 3381 DA) mocht ook weer thuis komen uit het ziekenhuis. Er is dankbaarheid dat het dotteren is goed gegaan. We bidden om Gods zegen over zijn herstel.

Het werk in de gemeente wordt voor mij deze maand onderbroken door een week vertoeven in de Franse Alpen. Het doel van de week is Jezus ontmoeten. Dit is het thema en door het lezen van het Evangelie van Johannes hoop ik dat we als groep Jezus mogen ontmoeten. De ontmoetingen met elkaar en de fietstochten kunnen hieraan bijdragen. Ik hoop en bid om Gods zegen. Bidt u mee?