— Deze brief wordt in week 31 bij de kinderen thuis bezorgd samen met de materialen voor de creatieve verwerking. Heb je deze niet ontvangen, laat het dan even weten. —

Ha jongens en meiden!

Zoals jullie vast al hebben gehoord, gaat familie Dubbelman in september verhuizen naar Hardinxveld. Helaas betekent dit dat wij afscheid moeten gaan nemen van dominee Dubbelman, maar ook van zijn vrouw Jorieke en de kinderen. Dat is jammer, maar tegelijkertijd mogen we heel dankbaar zijn voor al die jaren dat hij onze dominee was, ons nieuwe dingen uit de Bijbel leerde en voor alles wat ook zijn vrouw Jorieke heeft gedaan.

Bij afscheid nemen hoort ook een cadeau, een bedankje voor alles wat ze hebben gedaan, maar ook een zegen en wensen voor de tijd die ze gaan krijgen in Hardinxveld. En daar hebben we jullie heel hard bij nodig…

Lied

Helaas kunnen we niet met z’n allen aanwezig zijn bij de afscheidsavond. Daarom gaan we met alle kinderen in de basisschoolleeftijd een lied opnemen in de kerk. Dit wordt tijdens de afscheidsavond afgespeeld en zo zijn we er toch een beetje bij. Het lied dat we gaan zingen, heet ‘De zegen van God’ (Kids opwekking 311) en via de volgende link (https://www.youtube.com/watch?v=Ks-NLsOPsUM) kun je het lied alvast oefenen. Dit is heel belangrijk om het straks mooi te laten klinken! Het zou geweldig zijn als we tijdens de opname een kerk vol kinderen hebben, dus we hopen dat jullie allemaal net zo enthousiast zijn als wij en mee komen zingen op vrijdagavond 27 augustus om 18.30 uur in de kerk! We verwachten rond 19.15 uur weer klaar te zijn. Ouders kunnen hun kind(eren) bij de ingang van de consistorie brengen en daar ook weer ophalen. Aanmelden vinden we fijn en dat kan door een berichtje te sturen naar 06-15690182.

Cadeau

Samen met deze uitnodiging ontvangen jullie een hand van dik papier. We willen jullie vragen hier een ‘persoonlijke hand’ van jezelf van te maken. Dus kleur hem mooi in, versier hem, maak er vooral iets leuks van. Voor de oudere kinderen is het misschien mooi om op te schrijven wat je hebt geleerd of zo fijn vond aan dominee Dubbelman of zijn vrouw. Of misschien een mooie wens voor hen voor de toekomst? Al deze handen bij elkaar zullen in een bloempot worden gezet en namens alle kinderen aan de familie worden overhandigd.

De versierde handen mag je meenemen op 27 augustus als we het lied gaan opnemen in de kerk. Mocht je nu niet mee kunnen zingen of ben je nog onder de 4 jaar, dan kun je jouw versierde hand inleveren bij Wilhelminalaan 56. Mocht er niemand thuis zijn dan mag je deze in de plastic bak leggen die bij de voordeur staat.

We kijken uit naar jullie muzikale en creatieve inbreng en hopen jullie de 27e augustus te zien! Laten we er met z’n allen iets moois van maken voor familie Dubbelman.

Mochten jullie nu nog vragen hebben schroom dan niet om even contact op te nemen met één van ons. Tot de 27e!

Vriendelijke groet,

Marieke de Ruiter 06-21398467

Martin Klop 06-15690182

Hieronder kun je, als dat nodig is, de creatieve verwerking downloaden: