Mensen zijn verschillend en dat is maar goed ook. De een heeft veel met muziek, de ander zoekt de stilte, er zijn praters, en er zijn mensen die de voorkeur geven aan luisteren. Bijbelstudie, gebedskring, een kring, toerustingsavonden, binnen V&T veel smaken om u toe te laten rusten.

Soms proberen we iets nieuws, een andere vorm waar u door geraakt kunt worden. Een primeur… een avond (christelijk) cabaret; Timzingt (u weet wel de zoon van;)) komt speciaal voor u naar Giessenburg (in de gereformeerde kerk). In samenwerking met World Servants organiseren we op vrijdag 22 maart 2019, aanvang 20.00 uur, een avond met een wervelende mix van liedjes en cabaret: hilarisch en mooie liedjes, raak en scherp, eerlijke en tedere poëzie, ontroerend goed cabaret. Het zal gaan over kerk/geloof, onderwijs/opvoeding, liefde/relaties, veranderprocessen/persoonlijkheidsontwikkeling, en over arm/rijk. De doelgroep is (jong)volwassenen (ong 17 jr en ouder).

Bent u erbij? Een kaartje kost EUR 15,00 en de opbrengst komt geheel ten goede aan World Servants. U kunt uw kaarten bestellen via timzingtgiessenburg@gmail.com of via Enrico van Tuijl, Wetering 2 (app of bel 06-23591743). We starten de verkoop eerst binnen Giessenburg en vanaf begin januari ook daar buiten. Maar vol=vol!