Ha jongens en meiden, hebben jullie zin in een leuke en sportieve musical in de meivakantie? Kom dan op vrijdag 6 mei om 14:30 naar de musical ‘Ready, Steady Go’ van Amazing Kids.

Aanvang 14.30 in de Maranathakerk. Lukt deze dag je niet, kom dan gerust naar één van de andere voorstellingen hier in de buurt. Welkom!

Christelijke kinder musical “READY STEADY GO” Vrijdag 6 MEI 2022 14.30 uur

Opgevoerd door Amazing Kids & Teens uit Molenaarsgraaf, onder leiding van Gert-Jan en Hanneke Scherff. Sporters trainen voor de wedstrijd en hebben allemaal zo hun eigen strategie om de top te bereiken. Aangemoedigd door hun fans trainen ze hard voor de gouden plak. Tijdens de wedstrijd gebeurt er iets vreselijks. Hoe zal dat tot een goed einde komen? En wat is eigenlijk winnen of verliezen? Beleef het mee in deze familiemusical. Ben je klaar voor de start om mee te doen? Trek je sportkleding maar aan, want je bent ook onderdeel van dit prachtige avontuur! Iedereen van harte welkom in de Maranathakerk. Entree gratis.

Klik op de poster om deze te downloaden.