Inside Out (11-16)

Inside Out is een gezellige plek op de zaterdagavond voor iedereen vanaf 11-16 jaar is. Vanaf groep 8 ben je welkom om te komen.
Het is lekker dichtbij, namelijk in ‘de Rank’, het gebouw naast de kerk.

Wij beginnen om half 8 en het duurt tot ongeveer half 10/10 uur. Je kunt je vrienden/vriendinnen ontmoeten & nieuwe vrienden/vriendinnen maken, terwijl er diverse activiteiten worden georganiseerd.

Wat je allemaal kan verwachten is bijvoorbeeld: jachtseizoen, een escape room, een PlayStation wedstrijd, levend cluedo, filmavond, cupcakes maken, spelletjes spelen, creatief bezig zijn, Wii wedstrijd, sporten, enz.

Voor het seizoen 2020-2021 zijn de Inside Out avonden op de volgende zaterdagen: 24 oktober, 21 november, 12 december, 16 januari, 13 februari, 13 maart en 10 april. Zaterdagmiddag 8 mei hebben we het afsluitende uitje.

Het team bestaat uit: Maureen van Pelt, Willeke Faro, Laura Holtslag, Jan van Wijgerden, Lukas de Jong en Chris van Veldhuizen

Contactpersoon: Maureen van Pelt.
+31658865752, Bovenkerkseweg 6.