Immanuël (verstandelijk beperkten)

Club “Immanuël” is een club voor verstandelijk gehandicapte mensen. We hebben in het winterseizoen elke dinsdagavond club van 19.00 tot 20.30 uur en je vindt ons in zaal 1 van “De Rank“.

We beginnen onze avonden altijd met zingen en bidden. Daarna wordt er een Bijbelverhaal verteld. In de pauze drinken we wat en daarna doen we iedere keer iets anders. Zoals: knutselen, spelletjes, bloemschikken e.d.

Ook zijn er elk seizoen een aantal aangepaste kerkdiensten. Daar worden allerlei dingen voor gemaakt die in de diensten gebruikt worden.2009_36

Club “Immanuël” is een club opgezet vanuit de 3 kerken in Giessenburg (alweer 30 jaar geleden). Ook de clubleden en clubleiding komen uit de 3 kerken, maar ook mensen van daarbuiten zijn van harte welkom.

We hebben het heel gezellig met elkaar en als u benieuwd bent geworden……. kom dan gerust eens kijken.

Bezoek vinden we altijd leuk!

Contactpersoon:
Esther van Houwelingen