Wie weet vond je hem in Giessenburg of Giessen-Oudekerk al in je brievenbus of kun je hem een van de komende dagen verwachten: De Kerst4ing 2020.

In dit bijzondere jaar ook met een passend thema: Kerst, anders dan verwacht. Dit jaar ging zoveel anders dan verwacht en daarover delen we een aantal mooie verhalen uit Giessenburg en omgeving. We hopen je met deze krant te inspireren en nodigen je uit om een van de digitale diensten te volgen. Nieuw zijn de QR-codes op de achterzijde, waarmee je met de camera van de meeste smartphones snel naar de livestreams gaat.

Namens de gezamenlijke kerken van Giessenburg wensen we u en jou gezegende kerstdagen!

Lees hier de krant digitaal, klik op de afbeelding of de link eronder:

Weet je iemand die dit ook wil lezen? Stuur het dan door!

P.S. 1: Helaas kan door veranderde omstandigheden de KerstPraise4Kids niet doorgaan

P.S. 2: Steek je kerstavond ook een kaars aan als teken van verbondenheid?