Beste muzikanten,

Op zaterdag 15 juni tijdens de rommelmarkt is de kerk open voor bezoekers, tevens is er voor muzikanten de mogelijkheid om in de kerk muziek te maken. Vind je het leuk om alleen of samen in de kerk te spelen? Vul dan hieronder je gegevens in. Er is een schema opgesteld met blokken van 1 uur, waarin je drie kwartier kunt spelen, het laatste kwartier is een korte pauze. Je wordt gevraagd om twee tijdstippen in te voeren waarin je kunt spelen, het definitieve schema wordt ongeveer 1 week voor de rommelmarkt naar de muzikanten die zich hebben opgegeven verstuurd.

Muziekkeuze staat je in principe vrij, van klassiek tot Opwekking.

Houd er rekening mee dat mensen zullen in- en uitlopen, het is ook niet zozeer een echt concert, maar wel een mooie gelegenheid om muziek te maken in de kerk en bezoekers hiervan te laten genieten.

Hartelijke groeten,
Martin Klop