Update World Servants

Inmiddels hebben wij het benodigde bedrag van € 84.000 binnen. Een geweldige prestatie waar we erg dankbaar voor zijn. Iedereen enorm bedankt die hieraan op wat voor manier dan ook een bijdrage heeft geleverd, super! De teller op de website staat inmiddels op bijna € 86.000. Met de extra bijdrage bovenop onze deelnamesom wordt ons project verder gefinancierd (met de deelnamesom alleen van
€ 84.000 is namelijk nog niet het hele project gefinancierd) en zullen wij de benodigde spullen aanschaffen om met alle kinderen in Mboboli iedere ochtend iets leuks te kunnen doen. Reeds geplande acties de komende periode zullen dan ook gewoon doorgang vinden.

De autowasactie op zaterdag 13 april jl bij Autofood heeft het mooie bedrag van € 550 opgeleverd! We hopen dat uw auto’s weer mooi glimmen.

Voorafgaand aan ons vertrek vindt op zondag 14 juli om 18:30 uur in de Maranathakerk te Giessenburg onze zogenaamde “uitzwaaidienst” plaats. Noteert u deze datum alvast in uw agenda J.

Mocht u het leuk vinden om ons uit te zwaaien: Op donderdag 18 juli zullen wij om 13:30 uur met de bus richting het vliegveld in Brussel vertrekken vanaf de Maranathakerk te Giessenburg. Welkom!

Nadere informatie over hoe u ons tijdens het project kunt volgen volgt op een later moment.